එසේ ලෝකය ප්‍රේමයේ රාජ්‍යයක් කිරීමේ ක්‍රියාවලියකින් තොරව පවුල ප්‍රේමනීය තැනක් කිරිම දවසින් දවස දුෂ්කර වන බව පැහැදිලිය.

පසු කාලීනව කිතුනු-මුස්ලිම් ලෝකය අතර ජෙරුසලම හා බෙත්ලෙහෙම ගැන එකඟතාවයක් ඇති වීම දක්වා සුල්තාන් හා සාන්තුවරයාගේ හමුවීම බලපෑ බව පැවසේ.

ඉතා සරලව කිව්වොත් ආබ්‍රහම්ගේ පුත්‍රයින්ගෙන් මතුව ආ ආගම් ත්‍රිත්වයම සොබාදහම දෙවිඳුන්ගේ මැවිල්ල යැයි අදහන මුළු මිනිස් සංහතියම පරම දයාබර එකම දෙවිඳුන්ගේ දරුවන් බව අදහන පීඩිතඅසරණ ජනයාගේ විමුක්තිය අපෙක්ෂා කරන අධිරාජ්‍යාවාදය ලක්ෂණවලින් වෙනස්වූ සාංගික වූ සාමුහික වටිනාකම් මත ගොඩනැගුනු ආගම්. මෙය මේ ආගම් හී මහා පොදු සාධකයයි.

පෙනෙන ශාරීරික ලිංගික අපචාරවලට වඩා දිගුකල් පවතින බලපෑමක් හැඟීම්මය හා මානසිකමය වශයෙන් සිදුවන අපචාර මගින් සිදු වේ. අපි එය දකිමු. වළකමු.

ජේසුස් වහන්සේගේ වචනවලින් කීවොත් මේ ලෝකයේ අයෙකු ස්වාමිත්වයට පත් කිරීමේ මුලාවෙන් අප මිදිය යුතුය. කෝඳුරුවා පෙරා දමා ඔටුවා ගිල දැමීමට හැකියාව බලවතුන්ට ලබා දී ඇති පිළිවෙල අහෝසි කළ යුතුය.